Onze werkwijze
Professionaliteit, een eigen visie, betrokkenheid, korte lijnen en een persoonlijke benadering zijn kenmerkend voor onze werkwijze. Om het voor alle partijen overzichtelijk te houden, hanteert Grafisch oog een zeer simpele werkwijze. Wij proberen altijd in fasen te werken. Iedere opdracht, of het nu een huisstijl of website betreft, kent een aantal duidelijk te markeren punten. Na ieder punt ga je weer een andere fase in.
fase 1. Functioneel ontwerp
We definiëren een duidelijke en gebruiksvriendelijke (website) structuur die jouw marketing doelstellingen nastreeft.
fase 2. Visueel ontwerp
Op basis van jouw voorkeuren en huisstijl wordt er een visueel ontwerp gemaakt welke past bij jouw
organisatie.
fase 3. Technische ontwikkeling
Het visueel ontwerp wordt omgezet naar een werkende website en eventuele extra functionaliteiten worden toegevoegd.
fase 4. Content plaatsen
De door jou aangeleverde teksten en afbeeldingen worden geplaatst op de website of het drukwerk.
fase 5. Controle en oplevering
In een laatste correctieronde zetten wij alle puntjes op de i en dragen het gemaakte werk over.
fase 6. Lancering
De gemaakte website wordt online gezet en drukwerk wordt drukklaar gemaakt en naar de drukker gestuurd.